dilluns, 14 de març del 2011

PACO MUÑOZ RESPON A LES ACUSACIONS DE GASPAR

La resposta s'ha donat en una roda de premsa en la que ha esta acompanyat per Fernando Mut i la que sembla serà segona en la seva candidatura, Isabel Monzó. Ha confirmat que es presentarà a les eleccions, com ja s'ha dit en aquest Blog. També ha contestat a les acusacions de Gaspar. Podeu veure la notícia de la resposta de Paco a Onda naranja COPE
Del que ha dit Paco Muñoz destaquen una quatre de coses.

Primer acusa al PP de la Font "d'extremista":
“Paco Muñoz está lejos de las líneas extremistas del actual PP de La Font, del que fue candidato”, ha indicado Mut, quien ha asegurado que lo que a Muñoz le interesa es “defender la independencia, la libertad y el buen gobierno de su pueblo”
Segon, acusa al PP de la Font de falta de democràcia i "pucherazo" en les eleccions internes de fa quatre anys:
Muñoz ha explicado que hace cuatro años ganó la candidatura del PP de la localidad entre cuatro personas, si bien ha aclarado que el presidente del partido “hizo lo imposible para no respetar esa candidatura”
Tercer ha contestat les acusacions de Gaspar de la setmana passada:  
Durante la rueda de prensa, Mut y Muñoz han vuelto a responder a las acusaciones del PP de Gandia contra el hijo del candidato de Plataforma de La Font.
Per últim, el que ens pareix més destacat ha insunuat que al PP de la Font hi ha una financiació "obscura": Además, ha retado al candidato del PP de La Font, Gaspar Pérez, ha tener “un cara a cara” donde podrán hablar “de la financiación del PP del municipio”.