dilluns, 22 de novembre del 2010

EL PP JA ESTÀ EN CAMPANYA, TORNA L'ESCOLA


Onda Naranja COPE, organ oficial d'informació de l'ajuntament duu dues notícies sobre el nostre poble. Que el PP crea el seu Comité de Campanya (punxeu) i que l'escola nova ja està apunt de començar-se. Per la seva importància reproduïm integrament el text de la web:

Las obras de urbanización del solar donde se va a construir la nueva escuela pública de la Font d’En Carròs ya están licitadas provisionalmente. Así lo confirmaba a los micrófonos de Onda Naranja COPE el alcalde, Gaspar Pérez, quien aseguraba que “ya está adjudicada provisionalmente porque ya consta en la página de la Conselleria, tan sólo queda que la empresa presente la documentación oportuna para ya hacer la adjudicación definitiva e iniciar la obra. Hace un mes que está adjudicada provisionalmente, por lo que sólo quedarán 15 días para presentar toda la información e iniciar este proyecto tan esperado”.


Esta obra cuenta con un presupuesto de 500.000 euros y está incluida dentro de las obras financiadas por el Plan de Inversión Local de la Comunidad Valenciana. Con esta actuación, la parcela de la escuela contará con las aceras, viales, conducciones de electricidad, agua y telefonía… Mejoras necesarias que otorgan el apto al solar y, por lo tanto, a la construcción del nuevo edificio escolar. El Gobierno Municipal confirma que “el siguiente paso sería la construcción de esta escuela”.

Ja sabem sobre que versarà la campanya del PP  "farem, farem, farem," Resulta que ens estàn venent el mateix que en maig llegiu l'entrada d'aquest Blog de Maig ens ratifiquem en el que dèiem l'any que ve si hi ha diners igual fan els carrers, l'escola ja veurem. per tant el PP ja torna a la campanya. Recordeu  la pancarta al carrer Diputació "ESCOLA, ESCOLETA I INSTITUT"?  L'escola no, l'institut menys i l'escoleta privada i cara. Eixa és la realitat, ara segur que continua havent gent disposada a deixar-se enganyar, sense anar més lluny Colau i Gemma.